Tablets 4 All
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Extern USB Azerty toetsenbord op Cherry M-1013

2 plaatsers

Ga naar beneden

Extern USB Azerty toetsenbord op Cherry M-1013 Empty Extern USB Azerty toetsenbord op Cherry M-1013

Bericht  rogee1502 wo 12 dec 2012, 19:26

Ik vraag mij af of Cherry tablet M-1013 (Android 4.0.3 Kernel 3.0.8 Build 1.4.0) wel een extern USB Azerty toetsenbord ondersteunt ? Het werkt op de tablet maar Qwerty t.t.z. als ik bvb op toets A druk krijg ik een Q te zien. Ik heb alle intellingen op de tablet al uitgeprobeerd maar tevergeefs. Er is ook geen mogelijkheid om in de instellingen van het extern toetsenbord voor bvb Azerty te kiezen. scratch

rogee1502

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 10-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Extern USB Azerty toetsenbord op Cherry M-1013 Empty Re: Extern USB Azerty toetsenbord op Cherry M-1013

Bericht  Admin do 13 dec 2012, 07:28

rogee1502 schreef:Ik vraag mij af of Cherry tablet M-1013 (Android 4.0.3 Kernel 3.0.8 Build 1.4.0) wel een extern USB Azerty toetsenbord ondersteunt ? Het werkt op de tablet maar Qwerty t.t.z. als ik bvb op toets A druk krijg ik een Q te zien. Ik heb alle intellingen op de tablet al uitgeprobeerd maar tevergeefs. Er is ook geen mogelijkheid om in de instellingen van het extern toetsenbord voor bvb Azerty te kiezen. scratch

Heb je wel een lijst waaruit je kunt kiezen uit diverse keyboard lay-outs via Taal en Input? Wanneer deze niet zichtbaar is, houdt in de lege ruimte de vinger eventjes op het scherm vast en er zou een keuzemenu open moeten gaan.

Wellicht biedt External Keyboard Helper de oplossing voor je ??
Die vindt je hier >> External Keyboard Helper

Hopelijk kun je hiermee vooruit

Succes.

Admin
Admin

Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 07-11-12

https://tablets4all.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum